pondělí 8. srpna 2016

Hronov 2016 - o komunikaci

Velice nerad se vtírám. Čím jsem starší, tím větší s tím mám problém, a to ve všech směrech. Poslední dobou mě nejvíce mrzí, že při všech těch mejdanech a firemních akcích a večírcích propadám ve všech pokusech se socializovat. Tedy vlastně nepropadám, já se ani nepokouším o navázání sebemenšího kontaktu - což mi těžko uvěří ti, kteří v diskusích čekají na můj nádech, aby mi mohli skočit do řeči. Je to začarovaný kruh, protože pro své okolí se tak stávám nerudným starcem cucajícím kdesi na kraji barového pultu svou irskou s pohledem upřeným do stolu či maximálně do výstřihu barmanky.
Rozhodl jsem to změnit tam, kde mě to baví - uprostřed těch, co mají, či předpokládám, že mají, stejný záměr, tedy užít si divadelní přehlídky. A tak jsem letos oslovoval a zastavoval a pokládal otázky a vysvětloval... Především jsem porušil letitou zásadu, že na Problémovém klubu vystoupím vždy jen jednou za deset let! Doposud jsem měl dva zářezy za sedmnáct let. S letošním příspěvkem bych si tedy vyčerpal příděl až do roku 2028. Tohoto breakpointu bych se ale taky nemusel dočkat. Takže nic - těšte se teoretici, za rok sedím mezi Bergmanem a Zemančíkovou!
Mimo svého diskusního příspěvku na pécéčku jsem postál s Milanem Strozerem a prohodil pár obecných vět. Po pécéčku, na kterém jsem se opřel do inscenace souboru Relikty hmyzu, jsem na několik hmyzáků narazil před divadlem - takže jsme to téma ještě doprobrali. Extrabuřtem budiž dvě věty vyměněné s Laurinkou, tedy herečkou Sabinou Laurinovou, byvší frekventantkou hronovských seminářů. Otec, režisér František Laurin, je pravidelným návštěvníkem Jiráskova Hronova. Do komunikačních zážitků ale počítám i tradiční povídání s milou obsluhou v Čapkárně. Poslední večer v Tritonu jsem si skoro hodinu povídal s  Miroslavem Urubkem, dvorním hercem slavného karolinského Martina Františáka. Příjemný zážitek. Nezpochybnitelným vrcholem večerů naší malé výpravy bylo setkání po letech s Jožou Krasulou - probrali jsme věci vážné i nevážné, v paměti ten večer ovšem bude zapsán jako výbuch strašné srandy.
Takže za rok!! Ještě se mi budete vyhýbat!
Hronov - Praha, 8.8.2016

Žádné komentáře:

Okomentovat