pátek 11. října 2013

Předvolební kalkulačka

Mám angínu, tak jsem si udělal test svých volebních preferencí. Procentní výsledek se zohledněním váhy odpovědí jsem našel na kalkulačce kohovolit.cz. Pak jsem si ještě zopakoval starší test na kalkulačce aktuálně.cz. Zde se hledají shody odpovědí s programy některých stran. Tady jsou mé výsledky:
kohovolit.cz :
Koruna česká 86%
ODS               74%
Svobodní       70%
Úsvit              70%
KAN              68%
TOP09           68%
Hlavu vzhůru 64%
KDU              60%
Piráti              52%
ANO              48%
Zelení            36%
Lev21            30%
SPOZ            30%
ČSSD            26%
KSČM           25%
aktualne.cz - počet shod:
ODS               12
TOP09            12
Svobodní        11
Hlavu vzhůru 10
ANO              10
Zelení              9
Piráti               8
Úsvit               8
KDU               6
LEV21            5
ČSSD              5
SPOZ              5
KSČM             4
Takže vlastně žádné překvapení :-)
Praha 11.10.2013

2 komentáře:

  1. Téz si zkousím tyto kalkulátory. Ale nerozumím tomu, ze mi téz pomerne vysoko vycházej hruzy jako Tomio, Bobo...

    alan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to přímo souvisí s výběrem základních témat/otázek tak, aby byla porovnatelná napříč partajemi. Takže těžko čekat, že Tomio či Babiška mají v programu např. zvedání daní. Když se zamyslíš nad těmi otázkami, tak více méně u všech dokážeš na 90% tipnout, co o nic mají jednotlivé strany v programu. Bohužel - hlavně u podnikatelských záměrů o ten program zas až tak nejde...

      Vymazat